Dagens roliga

haha, var bara tvungen att skriva om dagens roligaste moment;

Som dem flesta borde veta så är det första april idag, själv blev jag inte stort lurad av någon. Dock blev min kompis pojkvän det. Haha, hon lurade honom att hon var gravid, galet kul! och han gick på det. Det var typ några timmar efter som han frågade. Och gud vad vi garvade. Men han var sjukt gullig mot henne iallafall, han sa att han skulle finnas där för henne och ta hand om henne vad som än hände. Dem är världens gulligaste par och dem förtjänar lycka! Men bara så att alla förstår rätt, min vän är INTE gravid, och nu sjunger vi vidare! Ha det!

En annan rolig, reagera Lisa


Kommentarer
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-04-01 @ 20:39:52
Postat av: marlene

bra att du inte censurerat din email adress på den engelska översättnignen gumman <3 :p

2009-04-02 @ 15:51:01
URL: http://marliine.webblogg.se/
Postat av: Angelica

haha, vilket aprilskämt, har oxå provat den :P (lite elak men hallå det är ju april) ;)

2009-04-02 @ 17:27:21
URL: http://angeliques.webblog.se
Postat av: gabriella

de va gryyyyymt kul hehe :D

2009-04-02 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0