grattis i förskott

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag, men jag har vart sjuk och nu när jag väl blivit bättre pallar jag varken innan eller efter skolan eftersom det tar så mycket på krafterna. Idag var jag på sång, vi skulle spela in lite sång men som man kanske förstår kunde inte jag vara med och sjunga eftersom jag inte har röst nog. För dem som inte vet så ska vi spela in en låt som heter stand up typ. Vi ska skicka in den låten till olika låtskrivare och vi ska försöka haffa en bra låt. Om vi hinner innan den 18? maj så ska vi sjunga i Göteborg, wiiie! Intressant? nååå.. jag har ätit donken och nu tittar jag på "the big bang theory".

Imorgon är det fredag och syster fyller år. GRATTA HENNE! :) btw, jag kom tydligen med bland dem 5 som ska väljas från freestreets bloggtävling, COOLT! :D wiiie



Kommentarer
Postat av: marléne

Taack älsklings

2009-04-16 @ 21:19:07
URL: http://marliine.webblogg.se/
Postat av: gbella

jonna in my <3 :)

2009-04-18 @ 00:01:30
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0