hårboll!?

Kom hem från skolan för ca en halvtimma sedan. Idag åt jag Marabou och Coca Cola till lunch, det kan inte vara bra! Men det var någon halvskuren kryddig korv till mat i skolan som vi verkar få förvånandsvärt ofta nu för tiden? Idiotiskt när det inte ens är det minsta gott, men skolmat, vad ska man göra? Om jag inte skrivit det - för er som velat veta - så har jag skrivit klart min låt, nu ska jag bara spela in den så kan jag länka till den senare, eller något liknande. Sedan imorse har det inte hänt så där jättemycket. Jag har redovisat matte, vilket inte är så intressant och vi hade våran musik-"introduktion" och haft prov - vilket gick förvånandsvärt bra. Cooling jag är! Mer än så var det inte och jag tror att jag antingen går iväg och pluggar nu eller så läser jag lite bok - tufft val, min vilja siktar starkt mot boken men jag borde plugga..

Äsch, jag läser ett tag sen får jag plugga när jag måste, så blir det stressigt och allt bara skrivs ner på tiden av fem sekunder. Ikväll blir det Chuck för er konstiga hårbollar som inte vet! :)

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

aha på så sätt :D

2009-04-20 @ 20:33:42
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: gabriella

jag håller med dig om maten ;)

2009-04-20 @ 22:50:17
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0