Jag andas konstigt

Jag är fortfarande sjuk, så pass sjuk att jag inte orkat skriva. Igår och i förrigår var det värst. Men det värsta är att jag inte kunnat äta något. Det är fjärde dagen nu, och psykiskt mår jag bättre - jag ramlar inte omkring lika mycket, men jag har jättesvårt för att andas. Jag var på vårdcentralen igår och dem sa att det var något virus och att man inte kunde bota det med pencillin eller något. Däremot fick jag hostmedicin, de sa att hostan bara skulle bli värre. Så jag kunde sova inatt, vaknade bara en gång. I jämförelse med fem gånger!

Nu ska jag försöka få i mig lite sallad samtidigt som jag kollar på How I met your mother!


Kommentarer
Postat av: lina

krya på dig jonna :) <33333

jag har fått ont i halsen :(

2009-04-07 @ 21:31:58
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: gabriella

min bästa jona, jag saknar dig så nu får du at och krya på dig tycker jag så vi hinner ses något på lovet.... de verkar som att jag är den enda som klarat mig från att bli sjuk en så länge.. lisa har ockå deckat :O:( usch snart äre väl min tur

2009-04-08 @ 13:38:51
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0