jaja, bara för att jag måste

Igår sjöng vi in våran demo som vi ska skicka iväg till olika låtskrivare, nu ska bara pappa klippa ihop allting, och låt mig säga att det är en enda röra, men jag tror på dig! ;) Så nu är grovgörat för min del över och jag kan börja oroa mig för skolan, det är prov idag, imorgon och på fredag - alla i SO. Så lycka mig till! Sitter här och lyssnar på Fall out boy - 27, och käkar banan, den går trögt i. Jag ska ta 22-bussen så just nu har jag inte sådär jättemycket att göra. Jo, jag tror att vi idag ska ha första musik"lektionen" för terminen, wihuuu! Jag ska spela i band med Lisa - gitarr, Bella - trummor,  Lina - bas, och ja.. jag (jonna) - sång och gitarr. Jag tror de flesta av oss siktar på mvg, så det blir mycket jobb nu tjejer! Ja, nu ska jag nog ta och borsta tänderna för snart ligger här  bara ett bananskal. :) haha!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vi kommer vara bäst juuuee :D har ni valt låt?

2009-04-20 @ 19:10:07
URL: http://stroismybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0