Lina är rädd för min cola?

Det har inte hänt så mycket mer idag, jag har spelat med bandet. Vi körde min låt, men vi hann inte så mycket. Nästa söndag ska vi börja köra sticket, ska bli kul att ha en hel låt klar.

Imorgon.. eller bara om några timmar fyller bäste vän Lina år. Nu blir hon 15! Tveka inte att gratta henne. Vi ska efter skolan dra till stan och fika, shoppa och fira henne lite smått. På tisdag eller onsdag händer ingenting speciellt än sålänge, kanske lite packning, pluggning, läsning? På torsdag drar jag och bäste vän Malin till Malmköping, ska bli sjukt kul. Där firar vi valborg.. med förhoppningsvis några till ;) Vi kommer hem på fredag, och på helgen ska jag träffa mina andra två bästa vänners (Lisa och Gabriella) pojkvänner. Dem kommer hit nästa helg och jag har bara träffat Lisas, och det var i typ 20 sekunder.. högst! :)

Nu vill mina föräldrar att jag ska iväg och spela in lite sång. Så.. så får väl  bli. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0