Lina, födelsedagsbarn

Hurra, hurra, hurra, hurraaa.. på min bästis Lina Krogstad för att hon fyller 15 idag. Nu är hon lika stor som mig! :) Idag var jag i skolan, och blev lite smått glad då jag fick bli uppflyttad till grupp 6 i svenska. Vid skoldagens slut kom inte våran lärare på bgs'n vilket inte borde göra mig så överraskad. Efter skolan åkte vi till stan för att fika.. höhö, vi hamnade tillslut upp på donken, vilket heller inte borde komma som en överraskning. Vi firade Lina lite smått, men jag har än inte köpt någon present. Det får bli tills vi firar henne lite större. Jag fick ihop mig till en tröja, ett par braller (nedan), och några underkläder som inte nödvändigtvis måste visas på bild.

Här kommer bilder från i helgen och idag



Mina inköp


Kommentarer
Postat av: lina

lägg in videon :D <33

2009-04-28 @ 14:56:44
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0