Robinson

Jag har precis sett på Robinson, kul..ny plats! Haha! Nu ska jag göra ett collage, så nu tänker ni antagligen "wtf, varför?" Och om du inte gör det så whatever, jag svarar då på påstående fråga. Jag ska sätta ihop text och bilder till ett "collage" av kläder och min framtidsplan av sånggruppen. Det skulle vara gjort till idag men glömsk som jag är blev det glömt. Jag ska sätta ihop en text om hur jag vill att det ska se ut som några år, tex hur vitt vår musik har spritts. Vi pratar om vilka länder? Shit!? galet kul! Så nu ska jag iväg för jag har brottom, imorgon ska jag vara på fridhemsplan vid tio, och vakna 8-9 för att värma upp rösten.. cheears!


Kommentarer
Postat av: gabriella

goodieluck :))) <3

2009-04-19 @ 16:01:23
URL: http://gbriella.blogg.se/
Postat av: mallanbrallan

när spelas eran singel in bestis ? :)

2009-04-19 @ 18:37:08
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0