Sjuk

Japp, det är sant, Jonna är på sjuken! Så vaknandet imorse var kanske inte min gladaste morgon. Mitt huvud värkte, jag kunde knappt gå rakt, och febern.. ja, gick inte att undgå. Jag fick inte i mig någon mat vilket inte var så bra, eftersom jag skulle sjunga med tjejerna idag. Men trots att jag mådde dålig tog jag mig till sången (by car). Vi tjejer ska spela in en låt så att några låtskrivare kan lyssna på den, och se om dem vill skriva en låt till oss. Min pappa hjälper oss att klippa och klistra ihop låten. Den 18? maj ska vi (om det går engilt planerna) sjunga på gröna lund. Det ska bli sjukt kul. Men eftersom halsen sa emot sjöng jag inte mitt bästa om man säger så. Och nu mår jag ännu sämre, när jag kom hem sov jag i några timmar och här är jag nu. Usch! Okej, slut på försök till medlidande.

Och en rolig grej jag kom på, är att vi igår var på berget (3/4 -09), och för ett år sen(4/4 -08) var vi också på berget. Jag har bilder från båda tillfällerna. Så nu kommer lite jämförelse.





Nu


Kommentarer
Postat av: béla

jag älskar jonna :)

2009-04-05 @ 14:08:56
URL: http://gbriella.blogg.se/
Postat av: mallanbrallan

jag ville också vara med.. :(

2009-04-05 @ 16:12:16
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0