TWILIGHT

..Och inte för att glömma, om bara 2 ynka dagar kommer Twilight ut på DVD. Själv måste jag köpa den. Jag kommer sitta dag ut och dag in i vardagsrummet och stirra in Robert Pattinson i mina ögon, han kommer sitta kvar där.

Ni som läst andra boken när jag hör din röst eller new moon. Vet ju att Edwards del av boken inte är speciellt stor, han tittar fram i början och slutet.. och små glimtar av Bellas tankar någonstans i mitten. Men jag har hört att han kommer vara med mer än väntat, vad nu det kan betyda. Det är en gåta för allas öron.

Det är en till sak jag undrar lite över, och det är hur dem ska filma vargarna(?). Är dem datagjorda?, jag är bara lite rädd för att jag inte ska tycka om nästa film (som kommer i November), eftersom det finns risk för att allt ser falskt ut. Men tidigare hard det ju bara vart positivt, riktigt bra grejer!

Och det finns ännu en grej jag bara vill reda ut, ja Taylor Lautner ska spela i New moon, han blev abara tillsagd att han inte skulle få vara med om han var en sådan liten "pluttiplutt". Han blev tvungen att bygga upp kroppen på gymmet, och gud har han gjort som han blev tillsagd. VÄRSTA HUNKEN! :)


En sista grej som har med Stephanie Meyer att göra, vad tror ni på? tror ni att mötet mellan Edward och Bella kom till henne i en dröm eller att hon snodde dem från sin gamle rumskamrat? Åter ett mysterium! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0