Usch på dig! :)

..Idag.. var det inte prov som jag trott. Det var på torsdag och på fredag jag skulle ha prov. Vilket ger mig mer pluggtid, både jobbigt och skönt. Jag, Bella och Lisa var iväg och käka på donken på lunchen, vi var ändå i närheten och lunchen i skolan skulle nog inte mätta våra magar om man säger så.

På.. vad är det, måndag? så fyller en av mina bästa vänner år; Lina. Miwihuu! :').. och pågrund av alla resor som skall göras av Bella och Lisa så vet vi nog inte riktigt när vi ska fira henne. Dem har båda pojkvänner en hel tågresa här ifrån och tar alla deras chanser att få umgås med dem. Nå.. en present måste iallafall köpas och det är snart!

Nu ska jag bränna en skiva till den antagliga idrottslektionen som jag ska ha imorgon med min friend Malin. Min uppgift blev att fixa musik, känns som en ganska trygg uppgift för lilla mig! D: Upp upp och iväg, heller att jag pallar sitta här hela dagen, jag föreslår att du gör detsamma, fy! :')


Lisa ditt sötnöt!

Kommentarer
Postat av: lina

svar: jo men det låter som en bra ide XD <3

2009-04-21 @ 19:06:22
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: lina

hih okej :D <3333

2009-04-22 @ 19:26:55
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0