"jag är ett djur, mitt namn är Homo Sapiens"

Dagen var en toppendag, jag hade prov i NO - gick hyfsat. Jag gjorde både G-delen, VG-delen och MVG-delen. Jag ska ha VG, men u know för säkerhets skull. Sen redovisade jag SV också, tack och lov nu är det över. Lisa redovisade hennes efterlängtade engelska, sååååå stolt! Haha, hon jobbar på skitbra men redovisningarna hänger kvar där altså! Och imorgon Lisa.. då SKA du redovisa ett till steg! No matter what u say.

Efter skolan drog vi till skärholmen, bara bussturen dit var galet kul. Om "Jonna är en gubbe" är Bella en tant! Vi köpte glass, årets första för min del. Sjukt mysigt, värme.. äntligen. Jag shoppade present till syster Marléne som fyller 19 den 17. + en kofta från cubus och en bikiniöverdel från gina till mig. Alla (jag, Lisa, Lina och Bella) köpte en suprisebag från U&P. Om ett skratt förlänger livet, kommer vi bli miljoner. Helt vrickade grejjer, nej. Jag kanske inte var nöjd med det köpet, men jag fick i allafall ett gott skratt.

Lina åt mat på blablabla, medans jag Bella och Lisa åt på donken. Lina är en mobbad mopp. "Vill du torka i min torktumlare?".


Jag hade helt glömt bort att jag skulle repa med  bandet idag, och Malin (gitarristen) förtjänar ett tack. Tio minuter innan vi började skickade hon ett sms, så jag hann dit med bara några få minuter försening. Wiii! Men det gick sjukt bra, och vi sacka inte som vi brukar! Haha!



Jag, Bella, Lina och Lisa på cooldagen


Kommentarer
Postat av: bella

2009-04-04 @ 10:52:45
URL: http://gbriella.blogg.se/
Postat av: bella

hehe oj nu blev de cepe. menmen, tack för den dagen btw. glömmer nog inte i första taget :))

2009-04-04 @ 10:53:45
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0