Nästa.. Malmköping

Jaaaa, igår stack jag snabbt som attans till elgiganten med tanken om att få köpa Twilight för endast 99 kr! Men när jag och Lina stod där i kassan talar hon om för oss att man måste vara sexton för att få köpa elektronik(?) Galet, men sant! Så vi stannade kvar, åt donken, filmade några roliga och några inte så roliga filmer som jag lägger in sen! :).. HUMOR! Jag fick senare på kvällen twilighten och tror ni jag tittade på den eller, ja det gjorde jag!

Idag var jag i skolan.. tråkigt! Nu är jag där emot hos Malin, vi ska lite senare iväg till Malmköping, och nu taggar vi med lite Paramore - Let the flames begin. Bilder kommer definitivt efter vistelsen i den vackra byn Malmköping! :) Ha det jkla kul ikväll! Det ska vi, jajjemensan!.. :)




Malmköping ett år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0