"värst vad du blev trevlig helt plötsligt då" - Jag till Lina

Igår hade jag sång och rep med band. Det var galet kul, på sången fick jag inte göra så mycket, vi spelade typ in andra refrängen, inte så mycket mer. Men på bandet bestämde vi oss för att spela min låt, och det gick sjukt bra! Jag är så exalterad, och jag vill bara spela mer! Vi synkade av varandra perfekt. Så jag är sjukt stolt över oss.

Idag hade jag prov, och det gick bra faktiskt, annars hade jag två lektioner, + musik. Där gick det jättebra också. På bara en kvart fick vi ihop en refräng och vi har aldrig spelat tillsammans någon gång. Så jag har nu mycket att göra. 4 musikprojekt; sånggruppen, bandet, skolbandet och min egna acustiska musik.

Nu är det helg och jag ska till landet, trevligt ifall det blir sol :) nu ska jag lyssna vidare på (coffee's for closers) med fall out boy. Gör så du med!

 



"Load up your bullet, shoot me throught the head
you ask from where you standing, you must think I'm dead" - infinite mass ;D


Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

jo men de måste vi fixa, iih.. de ska bli så kul! :D

vi har ju inte umgåtts så mycket on real på senaste tiden, nu blir de allt av att ta igen de din lilla sak! Bryggan, kameran, musik & en bästavän är allt som behövs förfan! :D

2009-04-24 @ 20:45:55
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: mallanbrallan

jo men det var lite moraträsk över det hela vettu, 8) om du nu menar talang :D <3

2009-04-24 @ 21:55:16
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0