Ganska rörigt, men jag pallar inte fatta vad jag själv skriver just nu.. :)

Just nu förstår jag att min blogg är ganska tråkig och intetsägande. Men jag väntar bara till all musik ska dra igång. Tills jag börjar repa med bandet igen, vi skriver låtar tillsammans, och när det går fram på den fronten. Jag väntar även tills jag ska träffa dblis igen. Då kommer det nog hända mycket. Det är ju ett par grabbar i 19-års åldern som har skrivit någon eller några låtar till oss. Mer om det även senare - när jag vet. Jag ska även skriva runt skrapandatumet. Jag ska ju uppträda där den 3 september. På deras scen. Ioch med den tävlingen jag vann på skrapan förra gången. Vann jag att få både denna spelning & att få lägga upp min låt om inte låtar på spotify. Så det låter jag er informeras om när jag vet mer om det. MEN ALLT ÄR STILLA JUST NU. Så tyvärr blir det inget mer just nu.

Eventuellt om jag spelar in min nyaste låt snart. New moon låten. :).. mihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0