Jag har sovit i timpas djurgårdsrum.. vad säger du nu då Lina? ;)

I helgen har jag umgåtts en hel del med Timpa, Lina, Adde och Joel. Det har vart supertrevligt! :) Vi har sett på film ungefär.. hela tiden! Jo, men det var skitmysigt. Inatt sov Lina här och vi drack upp Oskars ena cola och tittade på Eurotrip. Sen hade vi massa att snacka om. (a) Så det blev en sennatt det med. Imorgon skulle det blivit lasardome med konfagänget. Men har inte tillräckligt med pengar så det blir grönan istället! Gratis för min del! Jag tror att jag tar med min kamera så det fotas lite. Sen är det bara att hålla tummarna för att jag får med en bild på när någon av killarna kräks! :D

Nu blir det plugga svenska för hela slanten! Man vill ju kamma fram ett mvg innan årets slut. Så svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0