Om jag inte var över dig hade jag blivit grovt sårad, nu skrattar jag bara. Tack och lov!

Varför ska man alltid träffa på fel killar?

musikaliska väIdag var jag med Linaponken och Bellaponken. Vi sov över hos mig sedan filmkvällen hos rikard igår (eller... jag logist sett i förrigår). Så vi vaknade alla upp i min säng imorse.. vi åkte "ända till" kvantum och köpte gogrejjer och sedan tog vi en tripp till maistro och käka gudomligt god pizza. Senare tog vi turen till Bellans hus och tittade på priets"maraton". Haha, blev visst inte så. Vi såg på första filmen.. och det var det. Vi såg istället på någon spökisfilm på femman. Och sedan bar det av hem.

Jag måste bara säga att Lina har blivit grymt bra på gitarr bara på någon månad. OST ALTSÅ! Hon har det verkligen i sig. Det ser ljust ut. Jag vill även påpeka att Bella testade sig på gitarren idag och gissa om det också går bra eller? JA, det gör det! :) Ni är mina musikaliska vänner ni två! hihi


Bella, Marcus, Pahne, Erika, Lina, Malin och Jag.. mycket gammal bild <3

Kommentarer
Postat av: gabriella

jag älskar dej

2009-08-12 @ 15:37:29
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0