DU GÖR MITT LIV

Lina My Ailien

Detta är min bästa vän, vi är ailiens med ett hårstrå på huvudet. När Lina blir stor ska hon bli forskare, hon ska forska om blandraser. Och sen ska jag studera dom senare.. på en innre krets(?). "Pojkar är som toaletter, antingen upptagna.. eller fulla med skit". Lina är den fina från argentina som käkar ballerina.. varje dag! En gång i tiden har vi haft jättefula snebenor.. med våra "ett hårstrå på huvudet". En gång tog Lina kort på en tecknad groda på tv, den var riktigt söt. Vi *host*, jag*** kallar den lina..the frog. Vi har nu lovat varandra att vi sista året i grundskolan, ska plugga väldigt mycket. Lycka oss till(!?). Vi söker.. perfekta kvällar. Det är det härligaste som finns. Båda är exakt lika bra på wii!.. (a). Vi skrattar åt exakt samma saker. Vi brukar telipatisera till varandra när vi inte vill att andra ska höra.. och ibland om vi bara inte pallar snacka ;). Vi highfivar hela tiden + att vi har ett eget higfive. Vi har känt varandra i 3 år men har vart nära kompisar i ungefär ett och ett halvt år. Alla.. emn, många* säger att dom tror att vi känt varandra i typ minst 10 år eftersom vi är så synkade. Linas knappar är falska, man ska inte lita på dom. När vi blir rika (för det ska vi) ska vi fika och varje söndag, äta på millas då och då. Vi ska flytta ihop och jag ska inreda köket, husets hjärta. Lina ska inreda hallen, första intrycket. Jag och Lina ska börja åka skateboard, och ja, vi kommer lyckas.. ellerhur?.. eller?.. :) OCH JA - det finns galet mycket mer jag skulle kunna säga om mig och min bästis Lina. Men nej.. jag måste erkänna.. jag pallar inte!

Vi ska åka till mitt  land i helgen... :D

Kommentarer
Postat av: lina

GUD VAD UNDERBAR DU ÄR JONNA!

ÄÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN, DU, JAG OCH VÅRA MINNEN, SKRATTATTACKER, HÅRSTRÅN, GRODOR OCH ALLT VAR DET ÄR. ÄLSAKR DIG DU GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA ! <3

2009-08-19 @ 21:53:46
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0