En början

Hejsan, mitt namn är Jonna och jag är grymt intresserad av musik. Jag älskar att sjunga och spela gitarr, och spelar själv i ett nystartat band. Jag kommer mest skriva om vänner, kläder, musik och hurvida jag själv utvecklas inom musiken. Jag är fylld 15 år - igår. Jag fick bland annat en skateboard som önskat (av familjen), vilket jag blev grymt glad över eftersom jag alltid velat ha en. Jag kan garantera att jag suger, men övning ger färdighet. Jag spenderade resten av gårdagen med mina käraste vänner; Lina, Gabriella, Lisa, Malin, Sofia och Cissie. Vi bowlade och åt på donken (as usual). Vi sov senare över hos mig och hade kul.

Idag "sprang" vi (jag, Lina och Bella) "runt" långsjön. Vi har lovat varandra att börja springa en gång i veckan, får se hur länge det håller.

Tillsist måste jag informera om min nuvarande drog, "someday"- med nickelback. Man kan inte tröttna. Check it out!


Kommentarer
Postat av: Lina

välkomen välkomen lilla jonna (a) <33333333

2009-02-26 @ 21:33:30
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0