Frittfall i totalt mörker

Imorgon drar Mallan Blomquist till London, den lyckoosten ska få shoppa i min favoritstad :'OOO grrr och morr på dig! :)
Jag är iallafall på min fjärde sida av min novell, imorgon blir det mer :)))). Senare imorgon ska jag och lina, eventuellt några mer? dra till Grönan. Det är så chill där på kvällen. Frittfall i mörkret - härligt!

Idag har jag vart med Malin, rikard kom inte han ;). Malin kom hit vid lunch ca, fast jag hade precis ätit frukost. Vi började dagen med att prata.. och hon vek ihop mina kläder hon. En trevlig typ hon den där malin (a). Vi drog senare ut och cyklade runt i våran hem(någonting) : Segeltorp. Malin fastnade i några bilringar för dom som vill veta... ;)

Nu lyssnar jag på självaste Eric Hassle med låten hurtful.. lalala... What I did to you was hurtful.. lala! :D Var ett tag sen.


Hit ska Malin - saknat det stället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0