Jag älskar att skriva!!

Fy vad jag älskar att skriva.. och då menar jag inte i bloggen som givetvis också är trevlig att skriva i. Utan jag älskar bara att skriva. Jag håller just nu på att skriva en novell, men när jag kände att språket inte riktigt räckte till ett MVG fick jag en liten idé. Jag började läsa min förra novell jag fick MVG på, och jag är bara så kär i den. Jag ska göra allt för att min nya novell ska bli ännu bättre. Vilket betyder att jag måste börja läsa mycket igen. Det är när jag läser som jag själv finner min egna fantasi och det är så mitt språk förbättras till yterligare en nivå. Så jag tar nog med mig ca.. 5 böcker till Turkiet tror jag :) Det borde räcka!


Detta är min bästa vän :)
Och lina, även fast du inte alltid kan hjälpa mig så finns du alltid där.
Jag kan prata med dig, och fatta beslut därifrån. Du är en äkta bästa vän!

Kommentarer
Postat av: lina

älskar dig jonna bästavän

äkta vänner är svåra att hitta men du är absolut en äkta vän <3

2009-07-20 @ 14:37:40
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0