Jag har 14 byxor

.. Jag märkte det idag, jag har minst 14 byxor om jag inte räknar med mina mjukisar :) Det är lite roligt.. haha för mig iallafall.

Alla har lite olika historier.. höhö.. :)

  • Mina blåa chinos köpte jag på bikbok's endagsrea med Lina och Lisa. Det var 50 % off.. så både jag och lisa köpte sånna :)
  • Mina blåa slitna jeans och mina bekta slitna jeans från Gina tricot i slussen. Det var första gången vi tjejer åkte och shoppade där. (Jag, Lina, Lisa och Bella). Det var även där som Lina bestämde sig vad hon skulle köpa till mig i födelsedagspresent. :) Typ alla köpte jeans tror jag + att bella köpte en tröja.. vi gick senare och åt på donken.. as usual u know.
  • Mina gråa stuprör från cheep monday - Malin har likadana + att min syster har tagit sönder cheepmonday märket därbak.. -.- likaså som hon har förstört mina svarta cheepmonday.. stort hål i dom..  men köpte ändå nya :)
  • Mina rosa baggy jeans - ärvde dom från min syster som inte kunde ha dom längre.
  • Mina höga jeans - köpte dom på bikbok - Lisa övertalade mig att köpa dom :)
  • Mina mörkgrå nära intill svarta lösa jeans - ärvde dom av marlene. Det lite småroliga var att för ett år sedan.. så var dom baggy på mig.. nu sitter dom typ tajt (a). x)
  • Mina svarta cheep monday (inte dom som gick sönder). Jag och Malin hade beställt biljetter till Simple Plan konserten. (Lina hade inte bokat än typ). Jag och Malin hade iallafall köpt simple plan tröjor på punktshopen. Nu behövde vi bara ett par svarta jeans som funkade till.. som inte hade hål i sig :'). Så vi drog till weekday och ja.. där hittar man ju allt :D
  • Mina gråa chinos - mina första chinos från cubus i centralen <3 :D
  • Mina blåa trasiga jeans - Köpte dom typ ganska precis innan jag började i ks för snart 2 år sedan. Då var dom knallblå.. och inte trasiga. Nu är dom typ blekta och har hål lite här och var. Och jag kan lova att jag bara gjort ett av hålen.. och det var det lilla. :) Mina favvisar.. men lite pinsamma då det är ett hål i rumpan. Ännu pinsammare eftersom jag drog upp det ännumer när jag skulle gå över segeltorpsskolans grind. Och tomatpinsamt när jag kom på att man kunde gått igenom en dörr.. ellerhur lina? (a)
  • Mina jeansleggings - fick dom i födelsedagspresent av Linda :) Skitskööna.. när jag fick dom av henne så sa min kusin vad det var i.. tur som jag har hörde jag inte vad han sa. Så jag blev ändå överraskad när jag öppnade. Men blev lite förvånad när han en sekund senare sa "sa ju att det var ett par byxor" :) Sötalbin!
  • Mina baggyjeans.. :) är kärleken själv. Köpte dom inför 8an. så precis ett år sen.. det jättejättetråkiga var att typ en månad efter att jag hittat min kärlek.. hittade alla andra i min skola också dom.. det är berättelsen om hur halva min skola hade baggyjeans från gina tricot. JA! :)
  • Mina jeanschinos.. från topshop.. ett klart val jag hade suktat efter i veckor.. :)

    om du fortfarande läser är du konstigt  :)

Här är dom flesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0