Jag har ett mycket stökigt rum..

Detta rum måste städas.. och jag åker i övermorgon, eller tekniskt sett imorgon.
Jag måste även packa till Gävle, + börja packa till Turkiet.
Jag måste gå till a la banken och fixa leg.. banken finns antingen i västertorp eller fruängen.. hard work work.
Jag måååste uppdatera min mobil, för den dör hela tiden.
Jag måste sy en massa kläder det är hål i.
Jag måste rensa mitt rum, för jag har för mycket grejer som jag inte kan ha någon stans.. därför det blir stökigt så snabbt.
Jag måste komma på vart jag ska ha min bibel jag fick på konfirmationen som jag aldrig kommer läsa.. någon gång..hm, kanske blir på vinden.
Jag måste sjunga in min nya låt, så pappa har något att göra när jag är borta ;)
GOSH.. och allt detta typ imorgon.. uuuuuuschhhhhh vad jobbigt. Jag pallar inte.. nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: tessan

sv. okejs :) det är så mysigt på heron <333



sötaste bilden gumman, du blir alltid så bra på bild <33

2009-07-15 @ 22:40:16
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0