Lisa och Bella sötnöts

Lina och jag i väntan på sötbella och gulllisa :)

Idag fick jag och lina äääntligen träffa våra sötnosar Lisa och Bella, och jag skulle ljuga om jag sa att de inte hade mycket spännande att berätta. Vi åt på donken as usual. Jag shoppade faktiskt upp alla mina new yorker pengar. ALLT på rean också. Skönt att veta att man kan shoppa mycket för så lite. Jag köpte - konstigt nog - en handduk, den var gaalet söt så jag kände mig tvungen. Det var ju lixom en stor smarrig glass på den :) Jag köpte även underkläder och två oversize t-shirts. Så det var najs!

Kommentarer
Postat av: emma

nej samma här (: vad händer till helgen?

2009-07-23 @ 23:07:52
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: liza

kommer sakna ihjäl mig efter dig jonna, ha de nu så grymt bra i turkiet :D <3 puss på dig

2009-07-23 @ 23:15:49
Postat av: lukas

fett med najs! :D

2009-07-23 @ 23:25:22
Postat av: jonna

jaa, fett med najs :D

2009-07-24 @ 00:57:25
URL: http://jonnajhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0