Min novell

Bara för att jag inte pallar plugga längre.. jag sitter klockan halv tre på natten och pluggar svenska, det är fy skamm!

Men bara för att jag älskar min novell så mycket ska ni få läsa lite om den. Har bara kommit en och en halv sida en så länge men ja.. började lixom för typ tre-fyra timmar sen så det är ändå lite skillat :'D

Det handlar om en sextonårig homosexuell snubbe som precis börjar förstå att han är..ja homosexuell ;) Han börjar fatta känslor för sin barndomskompis som är hetro.. lite synd :/ + att det är en annan tjej som börjar gilla denhära homosexuella snubben.. tycker du det är krångel? Då ska du veta vad som händer sen.. :) Jag vet det inte ens, men jag kommer dit sen ;D Är på god väg här!.. älskar att skriva (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0