Om du ska sätta läppstift på en gris, tänk på att det ska matcha grisens hudton

Tjenixen, sitter här med rikard i min säng! ;) Haha, han kom hit på moppen sin, och nu checkar han igenom låtar på min mobil.. naaaaajs! :) Har som sagt eller inte sagt vart i skogås - trångsund. Igår var jag på något bad där.. kommer inte ihåg vad det hette, men det var najs iallafall (a). Det var Lulle, Jolma, Elsa, Filip, Lina, Tessan och Elsas friend :) Senare drog jag, Lina och Lulle till Vidja med Johannes. Vi var uppe till typ klockan fem, sen vaknade vi klockan typ 12 av att min mor ringde mig.. dumdum. Så på grund av henne vaknade vi.. vi åt frukost, hälsade på hans sysslingar som var mycket trevliga, träffade Emelie för första gången. Hon var en trevlig prick hon med! :) Vi åkte ut med johannes båt, tittade på I'm legend och så.. trevligt. Jag och Lina åkte hem.. och nu sitter Rikard här vid min högra sida.. :)

Flaggstångsknoppspoleringsmedel!

Kommentarer
Postat av: irene

frågestund på min blogg nu,du har chansen att få veta allt om mig,ställ gärna en fråga eller flera:)

2009-07-14 @ 10:31:12
URL: http://irregronvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0