på landet mitt

Ja, så blev det iallafall. Landet för hela slanten. Bilder ska komma, antingen ikväll eller imorgon, upp ska dem  iallafall.

Idag konfirmerade jag mig, trevligt. Fast jag kanske inte ska påstå att jag passar så bra i kåpa. Haha, vi körde olika pjäser, sjöng, åt torrt bröd och såvidare.. ja ni förstår. Men nu ska jag iväg och spela spel med familjen :) Jag slår vad om att jag vinner.. (a).. haha, not. Tror jag aldrig vunnit ett spel om man inte rknar med kortspel eller wii. HAH!

Kör en sånhär, bara för att det är så otroligt kul (för mig) :D

1. ta fram din mobil.

2. bläddra igenom din inkorg.

3. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.

4. gör samma på varje fråga.

(kör nerifrån i inkorgen :))
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Jag slutar snart, ska vi ta spruta idag?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Sitter du på bussen nu?

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Kom till the banan innan ni går för att käka.

Vilket sms blev du mest berörd av?
Kolla på barnkanalen, skitsöta. Haha!

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
Vad hette bandet din mupp?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Okej, tack.

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Jag har feber, så jag tror inte att jag kan äta pizza imorgon.


.. skitkul, inte!

Kommentarer
Postat av: Marléne

Wie, du vann inte. Men det gjorde inte jag heller :(

2009-07-05 @ 22:57:45
URL: http://marliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0