Så blev vi fyra

Jag sitter hemma hos Lina. Lina hon själv vaknade för bara några timmar sen, jag dock - förra seklet. Vi har iallafall hunnit äta frukost, tittat på tv och spelat wii. Senare blir det kladdkaka :D

Igår var Jag, Lina, Lulle och Jonas på grönan. Jesper gav oss en no-show. Inte svarar han heller på mobilen. Men vi hade trevligt ändå, fastän det var så folkfullt det bara kan bli. Gick i spökhuset, lite sådär småscary. Men det var typ bara tre människor som skrämde så det kunde ju ha blivit liiiiite (om inte mycket) läskigare. Ja, och efter allt det som hänt.. så är det bestämt. Jag åker till Gävle. Åker väl om kanske någon vecka om inte mindre.

Men har inget annat att skriva..


Detta är en bild.. på mig och Lina.. :)

Kommentarer
Postat av: christine

det var det också! :D

ehm.. jag ska kanske till min pappa direkt efter, men någongång mellan den 25-30 juli? :D<3

2009-07-09 @ 23:49:54
URL: http://doux.blogg.se/
Postat av: The Yosen :D

SÖÖÖTIISAR :D

2009-07-10 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0