Lina is a bigshopper

Idag har jag vart i skärholmen med Lina, jag köpte en tröja från JC vilket var mycket trevligt. Hittade en kofta också, men har inte dom pengarna just nu såå.. blev inte den. Lina köpte endel hon också. Vi har även kommit på att vi ska börja ska börja åka skateboard eftersom båda har en :).. och att vi ska flytta ihop tillsammans när vi flyttar hemifrån. Hon ska inreda hallen, du vet "första intrycket". :) och jag ska inreda köket! :D, ni vet husets hjärta. Sen för bara några timmar sen kom jag hem från heron. Var där med Marlene, Basse och deras kompisar. :) Träffade Boks flickvän, kul :D Vi bowlade, jag Basse och Marlene var på en bana.. och vem vann inte om Basse? ;D Kunde man nog gissat sig till (; Systrarna Hall är sig lika.

Imorgon kommer rikard hit tror jag, han är en höjdare på att trösta! :) Tack!
Förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0