BLOGGTÄVLING på GGGGG

jaaa, här sitter man och käkar på rikards nachochips samtidigt som man slörpar i sig coca cola. Det är livet fan.. höhö. NOT! :)

Nej, men jag tänkte ha en bloggtävling - må den lyckas eller misslyckas. Nu kanske det blir så att det inte är någon som anmäler sig.  Men vad bryr jag mig. :) Låter iallafall som en kul ide liksom :D:D  Jaa, det ända man behöver skriva är att skriva en kommentar "jag vill tävla i bloggtävlingen" eller något liknande. Jag kikar in på din blogg och länkar till den i min blogg plus att jag skriver lite information om den. Jaa.. det var det.  Nu ska jag duscha för iii.. :)

Kommentarer
Postat av: lina

jag anmäler mig :D

2009-06-20 @ 23:04:10
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0