GÄVLE FÖR HELA TJUGOLAPPEN

Nu är det så att jag har vart i gävle, det var sjukt kul :) Det kommer nog upp några bilder imorgon, men för tillfället måste jag sova, för jag ska upp kvart i åtta för att jag ska på konfirmationsgrej imorgon. Kan där emot skriva lite kort;

Dag 1: vi kom till gävle vid.. 9 på kvällen?.. ca.! Vid stationen hämtade erik(c?) och Axel upp oss på sina moppar, kort tid efter det var vi hos axel, vi såg på film, badade och jag och några till vid namn Oskar, Wallin och halva Lina stannade uppe hela natten (Lina somnade altså någon timme senare, dock sov Oskar typ 2 timmar). Själv sov jag fyra timmar - men jag var inte trött på morgonen kostigt nog. Hemma hos axel den natten sov: Danne, Bella, Axel, Matilda, Lina, Jag, Erik, Oskar, Wallin och Koller. Tio pers! ;D

Dag 2: Jag, Bella, Lina och halva Marcus tittade på Dannes, Oskars och Axels träning på två timmar, badade både bubbelpool, vanlig pool och bastade hos axel, cycklade runt i onödan och så vidare.. :) Nu sov vi bara; Oskar, Jag, Axel, Marcus, Lina och Koller. Killarna plus Lina körde tv- (skjut)- spel. Jag försökte.. men jag håller mig nog till residenten den fjärde. + att vi alla lyssnade på hur Koller tog kalken och delade ut.. om och om igen.. -.- :)

Dag 3: Tittade på deras träning igen, frös som fn, badade bubbelpool med bellan, tittade på när killarna spelade tvspel, åååååt maaaaaaat, blev nerdränkt av kuddar, spelade piano och gitarr, tittade på dålig television ;D, vi åkte senare till stationen - jag på oskars cykel och lina på axels moppe - anteckna tack! :) Haha, vi höll i axel och Lina så vi körde brevid dom, haha kuuuul! Tåget blev försenat - typiskt, men dem väntade med oss.. trevligt va? JAPP! HEjsvejs.

PS. De pratar roligt i Gävle :).. DS :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: malin

om de är, 8)

fast där skulle jag bara testa hur de såg ut därför bilden är typ..... avlång(y)

2009-06-13 @ 11:14:10
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hihi, mysigt vare ;)<3

2009-06-13 @ 16:04:14
URL: http://gbriella.blogg.se/
Postat av: Anonym

dt va asnice =)<333

2009-06-14 @ 20:17:36
Postat av: oskar

mysit värre =)<33

2009-06-14 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0