in i duschen strax

Blev inga bilder idag eller igår, men, haha, kanske imorgon? :)

Imorgon kommer axel hit till stockholm om jag har rätt?, och på torsdag så kommer oskar som ska sova hos mig i två nätter :)

Ja, och jag har börjat på ett nytt låtprojekt. Jag fick inspiration av den här söta flickan som bor i Florida, USA. Att skriva en låt om New moon, och jag är på G, på en dag nu har jag fått ihop 1 vers, brygga och ref. :D Fan vad skönt, denhär låten ska nog gå snabbt!

Lyssna på två av mina andra låtar och lite annat smått och gott på den här länken. Ha det så bra, själv har jag det sjukt bra! :'D

Kommentarer
Postat av: christine

oh, vem är oskar? :D

2009-06-14 @ 22:52:57
URL: http://doux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0