Klassikern: Att äta en korv bakifrån

Ja.. det blev tre coca color, två chipspåsar, en ramlösa smultron/lime typ och en godispåse från godibåten.. mums! anteckna tack! (a)

Så vi åker imorgon, ska bli galet kul.. om man bortser från "lektionerna" + att man dagligen måste lämna in mobilerna på "mobildagis" -.-! Man får typ använda mobilen en timme om dagen någon gång på eftermiddagen eller kvällen, *ljudlig suck*. Så om ni hör av er och jag inte svarar; kom ihåg - mobildagis = jag svarar senare. :)

På bussresan tänker jag ha på mig mina mysigaste mjukisar.. = onödigt, vilket betyder att jag inte har någonting vettigt att skriva så hejsvejs.

BTW, medans jag är borta kommer det kanske komma upp några (inte allt för smickrande) bilder på denhär lilla länken. Tryck på skärgårdsläger så hittar du bilder. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0