Nu händer det mycket

På sommaren händer det galet mycket, mycket ska göras, packas och trots att det är sommarlov så har man ingen tid över till att bara ta det lugnt. Det är allt ifrån konfirmationsläger till turkietresor med familjen. Jag är så upp i varv och stressad just nu att jag inte vet vart jag tar vägen.. höhö. Måste egentligen lägga mig eftersom jag ska upp imorgonbitti och hämta upp Oskar från Centralen. Men har FÖR MYCKET att göra, så att sömn ligger långt  ner på måste-listan.

Åker iväg på måndag i två veckor till barnens ö som sagt och har precis börjat packa lite nu. Hoppas jag hinner nu eftersom jag prioriterar annat. Man får se om det skiter sig eller inte.

Jag har föressten skrivit klart min new moon låt :D:D! Skit kul, det gick snabbt. Min första låt jag skrev tog typ ett halvår att göra klar, denhär - en vecka. Det rullar på när man har  brottom. För att den 3/9 ska jag spela på skrapan, ska bli grymt kul. Kom gärna! Mer info om det kommer senare..

Nejfan, jag hinner inte blogga mer idag :) Tur att det bara är  fem min kvar av dagen då!



TWILIGHT INSPIRATION (syftar på låten)

Kommentarer
Postat av: bela

see ya tonight :D<3

2009-06-18 @ 12:10:34
URL: http://gbriella.blogg.se/
Postat av: Gabriella

jah kommer hem nångång i helgen och säger hejdå :'(<3

2009-06-20 @ 12:26:00
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0