Snart blire Gävle för hela slanten

Idag var jag, Lina, Marcus, Rikard och Björn hemma hos mig och titta film :) Twilight, för typ tionde gången! :D Sen lite senare på kvällen var jag med Lina, Rikard och Axel. Det var sjukt kul eftersom att jag inte träffat axel på.. 70 år! :) Träffar honom igen på onsdag, torsdag och fredag då jag åker till gävle. Jag, Lina, Marcus, Bella och Rikard åker. Det ska bli gaaaaaaaaalet kul! :D

På måndag har jag årskursdag.. ska till mälarhöjden och bada med typ årskursen :)
Sen på Onsdag slutar jag.. :D jippie! Sen har Marlene min syster studentmottagning hos oss, och senare på kvällen drar jag till gävle :) Imorgon (eller.. idag? :)) ska jag till Cissie och fira henne.. det är sommar och (inte sol) och vi ska bada i Cissies pool! På söndag blir det gudstjänst! -.-'

Krya på dig bella! <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

tack gumman, <3

2009-06-06 @ 10:14:39
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0