"A loser can win whenever they want to" - cute is what we aim for

Jag är mitt inne i mitt pluggande, jag har skrivit en bokanalys om möss och människor, skrivit på min "egna skola", som jag gör just nu på engelskan och skrivit frågor om andra världskriget. Samtidigt lyssnar jag på musik, därav iden till rubriken.

Senare idag skulle jag egentligen sjunga på fridhemsplan, men nej. För två av tjejerna ska göra något intagningsprov, jaja. Jag ska senare iallafall spela med bandet på huset. Så det längtar jag till. Det var inte mycket mer. Passa på att sola, själv är jag fast i huset. Fy vad jag längtar till sommaren.


När man var liten kunde man bara ta det lungt, fy för plugg! :)

Kommentarer
Postat av: lina

haha aa hon måste gå med på det !!!

shiet nusses nos :O då måste hon se upp <3



aa jag är bra på att påminna folk (a) <3

2009-03-26 @ 13:49:52
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: lina

SÖÖTASTE JONNA PÅ BILDEN :D <3

2009-03-26 @ 13:50:34
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0