Folk brukar säga "man tar vad man får", men jag säger "jag får vad jag tar, så jag ska f*n ta det bästa"

Jag är inte på superhumör, sitter här och pluggar och mår illa. Tidigare idag träffade jag bandet+coach. Det var chill, men röst kanske inte var på topp, men det får det vara ibland. Jag ska tydligen göra någon basistslide på min gitarr, vilket känns lite knepigt, men jag försöker, och jag tror faktiskt att det ska gå bra.

Ikväll är det Parlamentet, och jag måste hinna med 18 SO - frågor och massa NO frågor också. Så det blir att rusha. Vilket får mig att ångra att jag satte igång att blogga. Så jag slutar nog nu. Ha det!


Jag och min älskade storasyster, 9 år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0