I am champion

Hmm.. vad kan denna rubrik betyda? det kan inte vara så att jag vann sagda eller skrivna tävling? JO! Så glad går det att  vara så det räcker och blir över. Jag är så glad att jag bubblar över, livet går så (kanske inte galant.. men) grymt bra nu! Jag plus fyra till ska spela in en singel av vad jag förstått, och det ska bli galet (som Marléne min syster och hennes pojkvän Sebastian säger) kul. Wuuuuiiiiiiiiiiiiihhhh!!!

Jag har sedan tisdagsnatt vart i underbara sälen. Åkt skidor, ramlat, åkt skidor, tappat skidan.. men faktiskt inte åkt in i något träd lyckligt nog. Men jag kom hem idag, satt i en bil i fem-sex timmar, jobbigt!, och sedan typ 20 minuter efter att jag kommit hem skulle jag iväg till Huset och spela med bandet. Trots sömnlösheten gick det ganska bra. Men en liten sugig grej är att..(häng med nu är) nu ska jag börja sjunga på torsdagar (eftersom jag vann tävlingen) med dessa tre tjejer. Den dagen jag å bandet tänkte repa. Grejjen är att det var bara torsdagar, lördagar och söndagar som alla i bandet kan repa. Söndagar kör vi redan, och man vill ju inte köra på lördagar hälst. Så vi tänkte "go tosdagar". Men nu har jag sång då istället för onsdagar, och på onsdagar är det en annan person som inte kan i bandet. Så allt är bara såååå knepigt. Om du fortfarande läser kanske du förstår.. haha!

Men nog med text.. hit med bilder!


en lite äldre bild - men på Bella och Vagge iaf.. coola som dem är!


September, jag och Danny - jag och min heeeta jury.. (a)


Kristina din sötnöt! - vill inte vara med på bild


Wilma, Sebastian och Marléne

Mjauuuuuuu.. sa katten


Kommentarer
Postat av: Anki

haha, ringde du och Danny varandra på morgonen och bestämde outfit eller?

2009-03-22 @ 17:41:45
Postat av: marléne

jag är typ arg på bilden eller? :p mohahahihi ser så ut iaf. jag hade nog bara mörka tankar på skolan eller något i just det ögonblicket

2009-03-22 @ 18:08:37
URL: http://marliine.webblogg.se/
Postat av: Mia

yea, you're a champion girl! You go Jonna!! Jag säger som M&S: helt galet!! Kul! Kram

2009-03-22 @ 19:59:18
URL: http://mia.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kanske inte kommer ihåg mig, men men :) haha.

klippet som malin har på sin blogg, e så jävla bra jonna! malin berätta att du e ennu bättre irl! texten e super bra & du sjunger helt otroligt bra! :) <3

2009-03-23 @ 20:58:13
Postat av: jonna

hihi, :D tackar! njää, jag kommer inte ihåg dig, men säkert bara utav anledningen till att ditt namn inte står med! ;D.. höhö

tack iallafall! :D:D <3

2009-03-23 @ 22:07:52
Postat av: Anonym

hahah det va sanna, malins kusin som skrev! :) haha <3

2009-03-24 @ 13:49:43
Postat av: jonna

jahaja, :D jo dej kommer jag allt ihåg! tack så himla mycket! :)

2009-03-24 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0