"i'm falling in love with your favourite song"

Idag har jag redovisat den muntliga delen av ett engelskasteg, och jag är så grym att jag fick MVG! :) det ska in i rekordboken det. Annars.. idag efter skolan stack jag och Lina hem till henne en liten stund och sedan drog vi till käraste skärholmen. Lina den fina köpte lite smink och en tröja, kan vart något mer. Men jag köpte ett par leopardleggings, cancan - paris hilton parfym (eftersom jag diggat G-bellas doft), en påsväska och en airjacka.

Jag har precis (eller inte så precis) kommit ut ur duchen, och tänkte snart gå och lägga mig å läsa min bok "it girl" - samma författare som till gossip girl böckerna. GUUUD  vad jag längtar tills fjärde boken av Stephanie Meyer i twilightserien ska komma skickandes hem till mig. Jag klarar inte av denna mäktiga press. :)

Mitt lilla schema
lördag (imorgon) - plugg eller åka iväg till stan och checka in en speciell kjol som inte fanns i min storlek i skärholmen.
söndag blir det bandet - tradition - som varje söndag
tisdag ska jag vara med på någon sorts sångtävlig. Det nervösa är att jag på plats ska lära mig någon koreografi :S - dans är inte mitt huvudämne om man säger så.
tisdag.. lite senare, ska jag åka iväg till sälen, wihuuu. Synd att inte Lina kunde följa med - jäkla bröllop. Jaja, ha det så kul, och lycka till med skorna ;)
Tills på söndag är jag i sälen och steker i snön som en fisk i vattnet
träffar jag bandet igen och tåget rullar på som vanligt



Jag och min friend malin blomquist


Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

oj vilken coolingbild på oss där,

när är den tagen? :D

lägg upp bild på kläderna bääääästisfestis :)

2009-03-13 @ 22:08:21
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad kul med sälen! & Vad duktig du är som fått MVG i engelska! (Du brås inte på mig där iallafall..) Spännande med tisdag. Du får berätta hur det gått sen! jag håller tummarna :-) kram

2009-03-14 @ 19:17:23
URL: http://mia.blogg.se/
Postat av: g-bella tydligen :)

nu kan vi dofta likadant :$ <3

2009-03-18 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0