Morgondagen

Nu ska jag lägga mig, visst var det trevligt med lite mörker ikväll men nu ska jag få sova sött. Jag vill inte låta barnslig, men det är faktiskt lite läskigt att sova här på landet, det är så tomt och man kan höra grejjer som händer utanför huset. Sen är grejjen med mitt land, för MASSOR av år sen hängde sig en snubbe här.. inte i huset (det fanns inte äns då), men i närheten. Så det ligger jag och tänker på på nätterna när jag ska sova..Tack för den!

Imorgon ska jag och Lina gå på gudstjänst, då kanske ni tänker varför? Jo, vi måste gå på minst tio stycken innan sommaren! En annan fråga, varför? Är du dum eller, kan väll vem som hälst förstå, vi konfirmerar oss. Så imorgon måste jag gå upp tidigt eftersom att gudstjänsten börjar vid elva och det tar en timma att åka från landet hem till kära Segeltorp. + att man ställer fram klockan inatt. FREAKAT!

Kommentarer
Postat av: lina

hihih vad duktiga ni är :) <3

2009-03-29 @ 12:58:39
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0