onsdag

Idag var jag på sånglektion hos zanna i Fridhemsplan. Jag och ca. 5 andra träffas där och coachas genom sången varje onsdag. Det var kul, fast jag fick bara sjunga en gång, vilket blev ganska tråkigt. Men det roligaste var att jag fick sjunga och spela (på gitarr) min egenskrivna låt.

Idag hade vi beep-test. Jag kom på 10.5.2 tror jag, vilket jag är nöjd med eftersom jag inte går på någon sport längre. Två lektioner var det för mig idag, så hade inte så mycket tid över för eget plugg. Man kan bara le, för att imorgon har jag inga lektioner alls, bara fritt arbete. So u know - jag går i en kunskapsskola - lite annorlunda skola.

Nu tittar jag på grays, med en banan och lite cider.. :) mums! ha det


 


Malmköping i sommras, ska dit till valborg igen


Kommentarer
Postat av: Mia

Är låten klar nu?? Jättefin bild föresten! Kram

2009-03-06 @ 07:58:18
URL: http://mia.blogg.se/
Postat av: jonna

höhö, inte än ;D kram

2009-03-07 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0