stress

Tjenare! Idag har jag vart i skolan, slutade en timme tidigare, med noll bgs - "kunskapsskolesnack" u know. Jag har grymt mycket i skolan att göra just nu. Bilden+slöjd - Jag ska vara klar med min "rene magritte" imorgon, men jag har knappt börjat på syslöjdsdelen. SO - Jag ligger efter med frågorna, inte skrivit om några betydelsefulla personer än. NO - inte svarat några som helst frågor. Svenska - jag ska sriva en sammanfattning om upplysningen, två bokanalyser, en läsförståelse och någonting om berättarknep. Spa - inte bra.. säger jag bara. Resten går bra.. höhö, men grejen är att jag inte kommer hinna plugga imorgon pågrund av att jag har labb och hemkunskap. Helt sjukt, vilket påminner mig om att sluta skriva. jag måste hinna fixa allt innan jag ska till sången. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0