Parfymer

God eftermiddag? Jag och syster sitter och tittar på gossip girl. Jag och Lina var som sagt på gudstjänst idag, inte världens roligaste grej, men har bara fem gånger kvar. Hälften gjorda, hälften kvar.

Efter det spelade jag med bandet, det gick som vanligt. Och jag blev erbjuden en gratis sångpedagåg"timme" med typ 3-4 andra imorgon. Så det skriver jag om senare också. Nu tänkte jag ta och skriva om någonting annourlunda, (för min del).

Parfymer jag rekommenderar

Britney Spears Midnight Fantasy, tuggummiklubba - Godisbubblande god. Luktar som en godisbutik för flickor, sjukt god. Tänk tuggummiklubba i massor. + att den är gullig att se på! (a)

Paris Hilton Cancan, godis - Galet god. Lite småtråkig flaska, men det ändrar inte på innehållet. Precis som alla andra Paris Hilton parfymer luktar den gudomligt. Godis!

Paris Hilton, fräsch - Väldigt fräsch, samtidigt som den är flickaktig och gullig i lukten.


Paris Hilton Heiress, flickaktig - Galet söt i lukten. Faktiskt lite beroendeframkallade, väldigt rosa. Gullig är flaskan också. Glittrig och söt!

Kate Moss, blommig - Fräsh, kvinnlig och skitgod , luktar som en äng av blommor. Jättehärligt tjockt glas runt en sjukt god parfym.

Alyssa Ashley Vanilla, vaniljsocker - Barnsligt godluktande, bara två-tre sprut och du fyller hela rummet med vanilj. Väldigt starkt luktande, samtidigt som den är väldigt mild.

Alyssa Ashley Fizzy godisgod- Samma mild/starka lukt som vanilla. Men denhär luktar med godisaktig. Luktar starkt  och sjukt gott.

Tommy Girl, manligt kvinnlig- Riktigt god, nästan beroendeframkallande. Lite manligare än dem andra, kanske eftersom den luktar lite sportig. Fräsch är den iallafall.

Naomi Campbell cat deluxe at night - Flirtig och skitgulligt god. Gullig liten tofs som sitter på toppen, smart som "lock". Skitsöt flaska och jättegod i lukten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0