allt om ingenting

Idag kom jag hem från sagda eller osagda kryssning. Det var kul! Men hittade ingen i bra ålder att umgås med. Tack och lov - jag fick umgås med syrran och hennes pojkvän. Jag behövde inte bli helt utlämnad i vildmarken. För tillfället lyssnar jag på blue and yellow, med The used. Grymt bra låt det där altså!.. samtidigt som Malin blomman skickar mig en massa fina bilder - ta mig inte fel... samtidigt som jag även kollar igenom 400 mobilbilder- precis inlagda på datorn... samtidigt som jag har ångest eftersom att jag egentligen bör plugga. Firandet av mig är över och jag kan njuta av mina nya fina presenter och njuta över att vara 15.

Egentligen skulle jag spela med bandet idag, men så blev inte fallet eftersom att jag var på kryssning, så vi canclade hela grejjen. Trist, men vad kan man göra? vi lägger på en tid lite senare istället, så inget går förlorat som tur är.

Presenter från min familia och min släkt - kan vara ngt jag glömt.. men what ever


presenter från vänner


Tacktack!


Kommentarer
Postat av: lina

VARSEGOD BÄÄSTA JONNA :D <3

2009-03-01 @ 20:53:43
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: sofia

varegod ! :D <333

2009-03-03 @ 18:49:17
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0