Detta fält var tvunget att fyllas i

Sitter i soffan min och tittar på gårdagens gossip girl. Imorgon ska jag vara med på någon sångtävling. Jag ska sjunga två låtar; Love Song av Sara Barielles och White Horse av Taylor Swift. Lina kanske ska följa med, så om hon gör det blir det ännu bättre :) Senare på kvällen imorgon drar jag vidare till Sälen, tandådalen/hundfjället as usual. Det blir med min käraste syster, hennes pojkvän, pappa, farmor, farfar och min faster + min hund självklart! :)

Idag var jag med till tandläkaren med Lina, det gick bra.. (haha). Min lilla "gumma" har lite svårt för att han röntgengrejjer i munnen. Men det är ganska logisk om man tänker efter. Hur många gånger om dagen röntgar man i munnen igentligen?

Vidare till gossipen..


En dag man kommer ihåg

Kommentarer
Postat av: Mia

GRATTIS!!! Du är bäst gumman! kram

2009-03-18 @ 06:32:12
URL: http://mia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0