when the world is ugly

Idag hade jag två lektioner, matte och idrott. Dagen gick ganska snabbt, så det var chill. Jag hade PH-timma idag, (btw, PH är när man stannar en timme en gång i veckan och planerar hur nästa vecka ska se ut med sin handledare ex. redovisningar och sånt.) Tråkigt.. men sant! Hela idag och imorgon måste jag plugga, och imorgon har jag studiedag så det blir perfekt. Imorgon ska jag också till sången. Det ska bli grymt spännande!

Jaja, nu måste jag iväg till pluggdatorn, ha det!



Kommentarer
Postat av: lina

men jonna då, mackor ? -.- (a)

testade du den? (a)

haha men den kanske är skitsnygg på mig :P <3

2009-03-25 @ 22:27:33
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: lina

höhöhö jonna ! :)

aa får väl ta och testa den då, bara för din skull så kan jag göra det på fredag när vi shoppar (om mamma tillåter mig åka och shoppa (a)) <3



hur gåre med min header föresten ? (a)

2009-03-25 @ 23:04:13
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0