Bara för att jag vill ta en paus från intepluggningen

random stuffs:
Någon/några som förstår dig - Lina Krogstad förstår mig alltid!
Någon som du längtar efter - Ingen för tillfället, jag känner att jag hinner med att vara med de jag älskar.
Någon som du hatar - Hata är ett starkt ord, och om det är någon jag ogillar starkt tänker jag ändå inte skriva det i en blogg.
Vem kramade du senast - Lina
Vem kysste du senast - Det är så pass länge sen att jag inte kommer ihåg.. ganska deprimerande va?
Vem ringde dej senast - Björn, men jag kunde inte svara för jag var på konfirmationsmöte
Vem ringde du senast - Lukas, men bara av anledningen till att jag skulle skicka honom mitt nummer. Haha, han stod en meter ifrån.
Har du några kärleksproblem - Vill jag inte påstå.. då jag inte har något såkallat "kärleksliv" alls. Men jag är nöjd (?)
Har du ätit något idag - ööh.. ja? klockan är typ halv åtta.. på kvällen.
Har du gråtit idag - Det beror på hur man ser det.
Har du skrattat idag - Haha, när man är med Lina är det svårt att inte garva.


om mig:

Är singel - Japp.
Saknar någon just nu - Nej, inte överdrivet.
Är rädd för att bli övergiven - Vem är inte? men det är ju inget jag sitter och tänker på om dagarna.
Svär ofta - Beror på humör.
Sjunger i duschen - Självklart.
Morgonperson - Oftast inte.
Är kär i kärleken - Inte direkt.
Skrattar åt mina egna skämt - Alltid!
Vill ha barn - Någon gång i den avlägsna framtiden.
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt - Nej!

har du:

Glasögon/linser - Nope! Jag ser bra än så länge
Piercingar - Några stycken i öronen bara.
Syskon - Storasyster Marléne.
Pojk/flickvän - .. återigen nej!
Jobb - Nope
Rymt hemifrån någon gång - Nej, trivs hemma.. oftast! ;D
Färgat håret - skojja inte?
Bra självförtroende - Japp, både inners inne och ytterst ute.
Sagt "jag älskar dig" till någon - Ja-a.
Varit kär - vet inte riktigt.
Dumpat någon - Ja.
Brutit ett ben någon gång - Jaa.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar - Tror inte det.
Varit på en blind date - Nej.
Somnat gråtande - Säkert någon gång, men inte inom dem närmaste åren som vart.

brukar du:

Titta dej själv i spegeln - ööh? nej aldrig? Vilken dum fråga.
Drömma mardrömmar - Det händer.
Klä dig i svart - Japp.. dock inte helsvart.
Hata folk - Har svårt för att älska.. har svårt för att hata.
Lita på folk - Japp, lite för mycket. Men det är så man lär sig, ellerhur?

sista personen som:
sov i din säng - jag :O.. möjligtvis min hund.
Du delade en dricka med - Lina delade på min dricka idag? ;D
Skrek på dig - Vet inte.
Du fick sms från - Lina
Du snackade med på msn - Malin Blomquist
Du snackade med i verkligheten - Pappa


Kommentarer
Postat av: marliine

Du har väl inte brutit något ben syrrish :p

2009-05-12 @ 14:15:27
URL: http://marliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0