Childhoodkonserten

Japp, idag kom jag till landet och jag åker hem imorgon. Ikväll blir det godisätarkväll framför robinson. Jag har precis gjort sallad så snart blir det väl middag. Trevligt för mig då!

Imorgon ska jag ha sång och efter det blir det rep med bandet. Perfekt, uppvärmd och uppsjungen! Och ja, det är klart nu, nästa söndag den 31/5 ska jag sjunga i någon ynka minut på grönalundsscenen. Jippie! ;) Jaja, kanske inte så mycket men lite är bättre en inget, och det är ändå erfarenheten av att stå på scen jag söker efter just nu. Så jag ska sjunga Idas sommarvisa med September ;) Hoppas det går bra! Go childhood!

Nästa vecka tror jag är sista veckan för redovisningar, då sätts betygen. Galet vad tiden går snabbt! Snart sitter jag i badkaret med glasögonen på sne och halkmatta under rumpan med mitt krulliga, gråa hår som kittlar mig i nacken medans jag ropar på Börje för att jag behöver hjälp med att ta mig upp. Läskiga tankar!

Kommentarer
Postat av: Marliine

Vem tusan är Börje? Finns väl inga sånna i vår generation?

2009-05-24 @ 15:18:24
URL: http://marliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0