Vi sprang och vi sprang

Jaa... okej nu har jag inte skrivit på flera dagar, men jag har faktiskt inte hunnit. I tisdags.. vet jag inte vad jag gjorde.. plugga? det var allt för länge sen. I onsdags var jag med Lina, Marcus och Lisa i skärholmen och shoppade presenter. På kvällen var jag på Marlenes klass studentskiva. Igår köpte jag och Lina guldkort på grönan (mitt kort blev grönt btw) :) Jag köpte även lite andra nödvändiga saker, som kalender, vilket jag behöver just nu eftersom det händer så mycket just nu och jag inte kan hålla koll på det. Jag köpte en plånbok eftersom min gamla var sönder. En till present blev köpt och jag köpte en skolavslutnings/konfirmations-klänning. På kvällen firade vi Gabriella, vi grillade. Hade kul.. tills.. det var några snubbar som kom med värsta tjocka trädgrenar och hotade med att slå oss. Det var ganska läskigt, men vi sprang till närmsta hus. Blablabla.. och vi klarade oss bra, bort från dem. Förutom en liten olycka, men min vän mår bra nu och mer än så var det inte. Vill inte skriva i detalj!

Idag ska jag på grönan med Lina, Albin, Lisa, Bella, Danne och några eventuella mer som inte jag riktigt vet om. Ska bli kul, men nu ska jag iväg till frukostbordet! Bilder från igår och idag kommer. see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0