Hade jag rätt eller vad?

Självklart jag hade, men vad kan man annars tro? Nogre-snubben ägde ju resten av människorna. Den låten är faktiskt en låt som jag skulle kunna lyssna på.. och ni som känner mig vet ju att jag inte lyssnar på musik som från en början kommer från eurovision songcontest. Men man kan aldrig räkna med mig ;D

Dock är Sverige långt ner på listan, men jag är inte förvånad. Antinger skulle det gå utför för oss eller så skulle det gå jkligt bra. Och jaa. vi ser ju vart vi hamnade.



Igår grillade vi, det var himla gott och vi hade kul ;D Sen drog jag till landet, men kom hem nu ikväll. Ja.. inte mer om det. Imorgon ska jag och Lina dra till kyrkan, jag ska ha dubbelrep med bandet, och jag och lina ska eventuellt till stan eller något med några från konfirmationen. :).. plus att jag ska plugga.. gaalet jobbigt!


Lina den fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0